optimering af hjemmesider
SEO-tekster
Vil du have SEO-tekster på dit website som både Google, dine besøgende og din bundlinje vil elske? Så er du ikke gået forkert
Senior-erfaring fra stort bureau
Hos Rankbase får du senior-erfaring, og det helt rigtige netværk, uden de dyre huslejer og mellemled.
Fokus på konvertering
Vi måler ikke kun værdien på visninger og kliks, vi fokuserer på flere henvendelser og øget omsætning. Ellers er din trafik bare en udgift …
Ring +45 2260 6519
eller udfyld formularen
Meningsløst indhold er en killer
for dine salg og resultater i Google
Heldigvis har jeg en gennemtestet opskrift, der altid skaber resultater:
- Drop traditionelle SEO-tekster
- Hold fokus på en konvertering
- Få dine besøgende til at blive på dit website så længe som muligt
- Uddan dine kunder til at tage den rigtige beslutning, med al den viden de har brug for
Det er det, der virker!

Uddan dine kunder
og øg besøgstid og placeringer på Google
Og hvad betyder så det?
Det vil sige, at når dine besøgende ser dit content, så har de fokus på, hvilken forskel dit produkt eller service kan gøre for dem.
De tænker simpelthen ‘’what’s in it for me’’
Og svarer du ikke helt åbenlyst på det, så får du ikke noget salg i hus.
Derfor bør dit fokus være at svare på, hvordan dit produkt eller service kan, Løse et problem eller opfylde et ønske.
Kan du se det?
Dit svar skal guide og uddanne dine kunder i, hvilket af dine produkter, der kan løse deres specifikke problem eller opfylde deres ønske.
Det kan f.eks. ske via en fyldestgørende tekst, som uddanner dine kunder i, hvilken hårshampoo, der er god til fedtet hår vs tørt hår.
Og så start med at glemme alt om SEO-tekster, hvor fokus er at nævne dit keyword 100 gange. Der er fortid.
Tekster direkte til din målgruppe
Du skal skrive dine tekster direkte til din målgruppe, og først derefter kan du kigge på, om du kan SEO-optimere – aldrig i omvendt rækkefølge.
Gør du det, så vil gevinsten ikke kun være større interesse fra potentielle kunder og længere besøgstid på dit website …
Du vil også opnå stjerne-placeringer på Google, da stigningen på besøgstiden er et signal om, at dit website er relevant at fremhæve.
Hold fokus på en konvertering
ellers er din trafik bare en udgift
Du kan bruge nok så lang tid på at få besøgende ind på dit website, og skrive de fineste tekster men hvad hjælper det, hvis du ikke har fokus på at få dem til at udføre en handling.
Det kan f.eks være, at du vil have dem til:
- At lægge en ordre
- Tilmelde sig dit nyhedsbrev
- Tilmelde sig et webinar
- Udfylde din kontaktformular
- Noget andet, der er relevant for din forretning

Drop traditionelle SEO-tekster
de bidrager ikke til din omsætning
Du undrer dig måske en del nu.
For er det ikke SEO, der er mit speciale? Jo det er det, og med mere en 10 års erfaring kan jeg også helt uden at blinke sige, at traditionelle SEO-tekster ikke bidrager til din omsætning.
Det betyder ikke, at der ikke skal stå noget på dit website – for det skal der. Men det skal være med fokus på dine kunder.

Vi har udført arbejde for blandet andet









